قیمت بلیط هولپیما خارجی|رزرو هتل خارجی | بلاگ

قیمت بلیط هولپیما خارجی|رزرو هتل خارجی

ساخت وبلاگ

معرفی هتل های داخلی

ما در این مقاله به معرفی هتل های داخل ایران میپردازیم و ما رو با هتل های مختلف مشهد و کیش و مزایای این هتل ها آشنا میکنیم و به بررسی هتل های هر شهر با هم میپردازیم.

هتل های مشهد

از آنجاییکه شهر مشهد یکی از شهرهای توریستی می باشد همواره گردشگران و توریستان زیادی از آن بازدید می کنند. این شهر هتل های بسیا زیادی ساخته است که هتل های آن خدمات زیادی را به مسافرین ارائه می دهد. هتل های مشهد شامل قصر طلایی، هتل الماس، هتل پردسان، هتل درویشی، هتل بین المللی هما، هتل پارسیس، هتل سی نور، هتل پدیده شاندیز، هتل صدر و ... می باشد. این هتل ها دارای اتاق های مجهز بسیار زیادی است که دارای امکانات خوبی مانند تخت های دو نفره، مبلمان، یخچال ها، حمام های مجزا و ... می باشد.

در این هتل ها می توان از خدمات خشکشویی، سالن ورزشی، خدمات بهداشتی و آرایشی، پارکینگ، رستوران، کافه و ... استفاده کنند و یک اقامت بسیار خوب در این هتل ها داشته باشند. مسافرین بعد از گشت و گذار در شهر و بازدید از مکان های تفریحی و تاریخی این شهر می توانند به رستوران های هتل ها بروند و از بهترین غذاهای متنوع آنها لذت ببرند.

تور ارزان مشهد با هواپیما

رستوران های مشهد

شهر مذهبی مشهد دارای رستوران های متنوع و رنگارنگ بسیار زیادی است که در گوشه و کنار این شهر قرار دارد. این رستوران ها غذاهای متنوع و سالم زیادی را سرو می کند که عطر و طعم بسیار خوبی دارند. سرآشپزان این رستوران ها مهارت بسیار بالایی دارند و بهترین غذاهای سنتی و بین المللی را سرو می کنند. رستوران پسران کریم، رستوران باغ زیتون، رستوران معین درباری، رستوران تندوور مشهد، رستوران ارم مشهد، رستوران اطلسیه مشهد و ... بهترین رستوران های این شهر هستند که بهترین غذاها را برای مهمانان ارائه می دهند. محیط های این رستوران ها بسیار دنج و راحت هستند که آرامش خاصی به مسافرین می دهند. این رستوران ها چشم اندازهای بسیار عالی دارند و با کارکنانی بسیار مهربان خدماتی عالی برای مسافرین ارائه می دهند.

چند نکته در زمان سفر به مشهد

شهر مشهد یکی از شهرهای توریستی است که مسافرین زیادی به آن سفر می کنند. بهتر است این مسافرین نکاتی را در سفر به آن رعایت کنند تا یک سفر رویایی و بیادماندنی داشته باشند.

  • در سفر به این شهر بهتر است که یک من کارت بخرید و با این کارت هزینه رفت و آمد خود را پرداخت کنید. این کارت ها برای سیستم حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس ها و متروها مورد استفاده قرار می گیرد و هزینه سفر را کاهش می دهند.
  • در سفر با تور مشهد بهتر است یک برنامه ریزی دقیق داشته باشید و بهترین مکان های تاریخی و گردشگری شهر مشهد را در لیست بازید خود قرار دهید.
  • در مکان های عمومی سعی کنید از آب های معدنی استفاده کنید و در صورتی که می خواهید از شیرها آب بنوشید دقت کنید که آب آشامیدنی باشد.
  • در صورتی که می خواهید هزینه اقامت خود را کاهش دهید می توانید در هتل هایی که در اطراف شهر قرار دارند اقامت داشته باشید و از خدمات این هتل های استفاده کنید.
  • در سفر به مشهد سعی کنید که بار کمتری به همراه خود داشته باشید و بیشتر وسایل خود را کرایه کنید. هر چقدر بار شما کمتر باشد سفر شما را لذت بخش تر می کند.
  • در سفر تور مشهد با هواپیما بهتر است مدارک و پول خود را در یک جای امن قرار دهید و فقط هزینه روزانه مورد نیاز خود را به همراه داشته باشید.

تور مشهد

تور لحظه آخری مشهد بهترین فرصت را برای مسافرین و گردشگران این شهر فراهم می کند. امروزه افراد زیادی از تمامی نقاط کشور به شهر مشهد سفر می کنند و دوست دارند در ایام مختلف سال از این شهر مذهبی بازدید کنند. تور مشهد همه روزه به این شهر مقدس سفر می کند و فرصتی خوب برای بازدید از این شهر فراهم می کند. این تورها خدماتی مانند رزور هتل ها برای مدت زمان اقامت، رزرو بلیط هواپیمای رفت و برگشت، رزرو بلیط اتوبوس، تورهای گردشی در اطراف شهر و ... را برای مسافرین ارائه می دهد.

هزینه تورهای مشهد بر اساس خدماتی که به مسافرین ارائه می دهند تعیین می شود. اما هزینه این تورها در ایامی که تعداد مسافرین این شهر کمتر است بسیار پایین تر می باشد و هزینه کمتری را برای مسافرین دارد.

خاطرات سفر به مشهد مقدس

سفر خود را به مشهد مقدس یک سفر خاطره انگیز و بیادماندنی کنید. در سفر خود به این شهر سعی کنید بازدید از تمامی جاذبه ها را در لیست خود قرار دهید و یک برنامه ریزی عالی داشته باشید. تور ارزان مشهد تمامی استرس های سفر را کاهش می دهد و با یک برنامه ریزی عالی یک سفر خاطره انگیز را برای مسافرین به ارمغان می آورد. در این سفر یک دوربین به همراه داشته باشید و تمامی لحظات سفر خود را ثبت کنید.

تور مشهد

رزرو اینترنتی تور کیش

رزرو اینترنتی تور کیش همانطور که در بخش قبلی نیز به آن اشاره شد یکی از راه های رزرو تور کیش می باشد؛ که امروزه مورد توجه بسیاری از گردشگران و توریست های داخلی و خارجی واقع شده است. یکی از مزیت های مهم رزرو اینترنتی تور کیش، این است که شما فرصت زیادی برای کسب اطلاعات در مورد پکیچ های مختلف ارائه شده دارید و می توانید با توجه به مدت زمان و قیمت تور کیش اقدام به رزرو نمایید. همچنین از مهمترین مسئله ای که در رزرو تور کیش به صورت اینترنتی است می توان به امکانات و خدمات ارائه شده در پکیج های مختلف اشاره کرد. شما می توانید با مطالعه خدمات و امکانات ارائه شده در این هر یک از این تور، مناسب ترین پکیج را انتخاب کرده و آن را در سبد خرید خود قرار دهید. نکته مهمی که بایستی در رزرو تور کیش به آن توجه کنید، این است که از وب سایت های رسمی و مطمئن اقدام به خرید داشته باشید.

قیمت تور کیش ارزان

بسیاری از گردشگران به دنبال سفری مقرون به صرفه و کم هزینه ای هستند و سعی دارند تا تورهای کیش ارزان قیمتی را تهیه و خریداری کنند. قیمت تور مسافرتی کیش در برخی از فصول و ماه های سال بسیار مناسب و ارزان می باشد به طوری که شما می توانید به راحتی با توجه به بودجه خود آن را خریداری و رزرو نمایید. بسیاری از آژانس های مسافرتی نیز سعی دارند تا با ارائه تورهایی با قیمت بسیار مناسب و ارزان، توجه گردشگران زیادی را به سوی خود کسب کند و از این طریق بتوانند سود و درآمد بیشتری را به دست بیاورند. توجه داشته باشید که قیمت تور کیش ارزان نشان از بی کیفیت بودن خدمات و امکانات تور نمی باشد و شما می توانید بهترین خدمات و لحظات را در تور کیش ارزان قیمت تجربه کنید و از سفر بی نظیر تان لذت ببرید.

معرفی هتل های کیش

در این مقاله قصد داریم در مورد هتل هلیا کیش صحبت کنیم . هتل هلیا کیش جزء محبوب ترین هتل های جزیره کیش امی باشد . این هتل در نزدیکی میدان امیرکبیر بنا شده است و روبروی بازار زیتون قرار دارد . فاصله آن تا فرودگاه با خودرو حدود 8 دقیقه و فاصله آن تا ساحل به صورت پیاده حدود 20 دقیقه زمان می برد . هتل هلیا کیش یک هتل زیبا با فضای سبز فوق العاده و آبنمای زیبا است که بسیاری از افراد از اقامت در آن لذت می برند . هتل هلیا کیش می تواند یک هتل ایده آل برای شما باشد . چرا که این هتل نزدیک به مراکز خریدی چون : بازار پردیس ، مجتمع تجاری کیش ، بازار زیتون ، دیپلمات و بازار چین است . هتل هلیا برای برخی از زمان های مهم سال مانند تعطیلات نوروزی دارای قوانین ویژه ای برای کنسلی و رزرو می باشد که در ادامه در این خصوص بیشتر صحبت خواهیم کرد . تا انتهای مقاله همراه با ما باشید :

هتل هلیا کیش در کجا واقع شده است ؟

هتل هلیا کیش در جزیره کیش واقع شده است . که در سال 1382 با زیر بنا 4000 متر مربع احداث شد . معماری این هتل به سبک نوین می باشد که هر بیننده ای را متحیر خودش می کند. معماری این هتل باعث شده است که آرامشی وصف نشدنی در همه جای هتل وجود داشته باشد .

هتل هلیا کیش چه ویژگی هایی دارد ؟

هتل هلیا کیش می تواند به شما در حین اقامت آرامشی بسیار وصف ناپذیر هدیه دهد . این هتل همواره فضایی آرام را برای گردشگران فراهم می آورد . در هتل هلیا امکانات رفاهی کاملی وجود دارد . ظرفیت این هتل در برخی از زمان های سال سریعا پر می شود . این زمان ها عبارتند از تعطیلات نوروزی و تعطیلات آخر سال . در این زمان ها به دلیل آب و هوای بسیار مناسب برای سفر به کیش بسیاری از مسافران داخلی و خارجی سعی می کنند این هتل را برگزینند چرا که دارای پرسنلی مجرب و امکانات رفاهی خوب است .

از دیگر دلایلی که این هتل دارای ظرفیت تکمیل می باشد ؛ نزدیک بودن به دانشگاه بین المللی شریف کیش است. موقعیت جغرافیایی این هتل به گونه ای است که در وسط شهر قرار دارد و از طرفی به ساحل نزدیک می باشد.

در هتل هلیا کیش شما می توانید به راحتی از اینترنت لابی به صورت رایگان استفاده کنید اما اگر در مکان های دیگر مانند اتاقتان بخواهید از اینترنت استفاده کنید نیاز است تا هزینه شارژ اینترنت را بپردازید و سپس اینترنت وای فای برایتان فعال می شود و می توانید با گوشی یا لپ تاپ خود با نام کاربری و رمزتان به اینترنت پر سرعت متصل شوید و از آن استفاده کنید .

امکانات رفاهی هتل هلیا کیش

هتل هلیا کیش امکانات رفاهی کاملی برای مسافران دارد . مسافرانی که می خواهند یک هتل را انتخاب کنند ابتدا به امکانات آن نگاه می کنند و در صورتی که از امکانات خوبی برخوردار باشد آن هتل را برمی گزینند .
هتل هلیا کیش نیز جزء هتل هایی است که سعی دارد امکانات رفاهی خوبی را برای مسافران فراهم کند، از جمله امکانات هتل هلیا کیش می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تلویزیون lcd
  • حمام و پکیج لوازم بهداشتی
  • نظافت
  • سیستم تهویه
  • رستوران
  • کافی شاپ
  • محیط بسیار آرام و پر از آرامش
  • سرویس گشت بازار در هر روز
  • صبحانه ای بسیار کامل و عالی
  • ترانسفر
  • عکاسی
  • صندوق امانات شخصی
  • یخچال مینی بار
  • جعبه کمک های اولیه
  • تاکسی سرویس
  • پاور سوئیچ
  • برق اضطراری
  • کانال های ماهواره ای
  • تلفن
  • شستشو و خشکشویی (لاندری)
  • باشگاه بدنسازی
  • زنگ بیدار شدن
  • نمازخانه
  • سالن کنفرانس
  • سالن اجتماعات
  • استقبال فرودگاهی

و ...اشاره کنیم .

تور مسافرتی کیش

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش را می توان متمایز ترین هتل در خاور میانه دانست چرا که تنها هتل روی آب در خاور میانه می باشد که قیمت اقامت در این هتل نیز بالا نخواهد بود و همگان می توانند این هتل را جهت اقامت آرام همراه با صدای لذت بخش دریا انتخاب نمایند. راهروهای چوبی، اتاق ها را به یکدیگر متصل کرده اند و اتاق ها به صورت جداگانه احداث شده اند که خدمات این هتل را نیز نمی توان از قلم انداخت و تمامی امکانات مورد نیاز گردشگران بدون کم و کاست ارائه خواهد شد. امکان سرو غذا در اتاق و رستوران مجزا نیز از دیگر ویژگی های این هتل زیبا می باشد. انتخاب این هتل قیمت متوسطی برای تور در بر خواهد داشت.

هتل پارمیدا کیش

هتل پارمیدا کیش یک هتل چهار ستاره ای است که در سال 1939 در اسفند ماه در جزیره ی رویایی کیش احداث گردیده است

هتل پارمیدا کیش یکی از بهترین هتل های جزیره کیش است که خدمات رفاهی کاملی را برای مهمانان خود ارائه می دهد. در مقایسه با خدمات ارائه شده نیز هزینه های پیشنهادی بسیار معقول و مناسب است

قیمت بلیط هولپیما خارجی|رزرو هتل خارجیتور, سفر با تورهاي داخلي, تور داخلي, تور مشهد, تور لحظه آخري مشهد, تور مشهد, تور کیش, هتل های داخلی,...
ما را در سایت قیمت بلیط هولپیما خارجی|رزرو هتل خارجی دنبال می کنید

نویسنده : domestictours بازدید : 191 تاريخ : چهارشنبه 27 شهريور 1398 ساعت: 2:12

شهر مشهد

شهر مشهد یکی از شهرهای بزرگ ایران می باشد که در شمال شرقی این کشور واقع شده است. این شهر در کنار رودخانه و در دشت بین کوه های هزار مسجد و بینالود قرار دارد. مساحت شهر مشهد 351 کیلومتر مربع می باشد که جمعیتی بیش از 3 میلیون نفر دارد. زبان مردم مشهد فارسی می باشد که دارای لهجه مشهدی هستند. بیشتر مردم این منطقه مسلمان هستند و شیعه می باشند. شهر مشهد دارای جاذبه های گردشگری بسیار زیادی است که پایتخت معنوی ایران می باشد. حرم مطهر علی بن موسی الرضا در این مکان قرار دارد که سالانه پذیرای توریستان و زائران بسیار زیادی می باشد. توریستان و مسافرین می توانند با تور مشهد از تمامی جاذبه های گردشگری این شهر بازدید کنند و یک خاطره بیادماندنی داشته باشند. امروزه تور مشهد بهترین فرصت برای بازدید از مکان های تاریخی و تفریحی این شهر می باشد.

آب و هوای مشهد

شهر مشهد دارای آب و هوای چهار فصل می باشد. در فصل بهار آب و هوای این شهر بسیار مطبوع و ملایم می باشد و در فصل تابستان ها دمای هوا بالا می رود. آب و هوای مشهد در فصل تابستان ها گرم و خشک می شود و گاهی اوقات دما به 32 درجه سانتی گراد می رسد. در فصل پاییز نیز هوا کمی سرد و خشک است و سرمای هوا را می توان در همه جا احساس کرد. شهر مشهد در فصل زمستان نیز دارای اب و هوای بسیار سردی است و گاهی دمای هوای به زیر صفر می رسد.

تور ارزان مشهد

بهترین زمان سفر به مشهد

همانطور که گفته شد آب و هوای مشهد در فصل بهار بسیار مطبوع و دل انگیز می باشد. در این فصل توریستان بسیار زیادی از این شهر با تور مشهد بازدید می کنند و فرصت خوبی برای بازدید از جاذبه های گردشگری این شهر می باشد. در تابستان با وجود اینکه دمای هوا بالا است و هوا بسیار گرم است، افراد زیادی به این شهر با تور مشهد سفر می کنند.

البته بهترین زمان سفر به مشهد بر اساس مناسب ها ماه رمضان، دهه کرامت و روز میلاد امام رضا می باشد که این مکان با مراسم مختلف و آذین های متنوع بسیار جذاب و دیدنی برای مسافرین تور مشهد می شود. تور مشهد در ایام مختلف سال بهترین فرصت را برای بازدید از جاذبه های گردشگری این شهر ایجاد می کند و فرصتی خوب برای لذت بردن از این شهر می باشد.

فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد

فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد در زمینی به مساحت 540 هکتار ساخته شده است. این فرودگاه در قسمت جنوب شرقی ایرانی قرار دارد . دارای دو باند برای تمامی پروازها می باشد. فرودگاه بین المللی مشهد در سال 1339 ساخته و مورد بهره برداری رسید. این فرودگاه یکی از فرودگاه های پر رفت و آمد در ایران می باشد که بعد از فرودگاه بین المللی مهرآباد قرار دارد. این فرودگاه بیشترین تعداد پرواز در روز انجام می شود و مسافرین زیادی با تور مشهد با هواپیما به آن وارد می شوند.

فرودگاه بین المللی مشهد دارای امکانات بسیار زیادی است و دارای یک پارکینگ طبقاتی می باشد که چیزی بیش از هزار خودرو در آن جا می شود. این فرودگاه طبق استانداردهای بین المللی ساخته شده است و خدمات خوبی را برای تمامی مسافرین ارائه می دهد. مسافرین در این فرودگاه می توانند از امکاناتی مانند سالن انتظار، دستگاه های خود پرداز، فروشگاه ها، رستوران ها و کافه ها، سرویس های بهداشتی، نمازخانه، سالن های کنفرانس و ... برخوردار می باشد که بهترین خدمات را برای مسافرین تور مشهد ارائه می دهند.

رزرو ارزان تور مشهد

اگر به دنبال رزرو تور مشهد ارزان هستید بایستی از چند نکته پیروی کنید اول اینکه می توانید تورهای لحظه آخری را جستجو کرده و به رزرو آنها بپردازید چرا که مسئولین برگزار کننده تور های مسافرتی مشهد در لحظه های آخر برای خالی نماندن صندلی های هواپیما و یا اتوبوس خود تور لحظه آخری مشهد را با قیمت ارزان تر ارائه می دهند. هم چنین می توانید از تورهایی استفاده نمایید که مدت زمان رفت و برگشت آنها کمتر باشد. برای مثال شما می توانید به جای انتخاب و رزرو تورهای 6 شب و 7 روز از تورهای 3 شب و 4 روز استفاده نمایید. هم چنین برای رزرو تور ارزان مشهد در برخی از فصول و ماه هایی را انتخاب کنید که حجم مسافران ورودی به این شهر کمتر می باشد که معمولا اواخر فصل پاییز یکی از این گزینه ها می باشد.

بهترین زمان رزرو تور مشهد

اگر می خواهید در شرایط آب و هوایی و اقلیمی معتدل به مشهد سفر کنید بایستی فصول بهار و تابستان را جهت رزرو تور مشهد انتخاب نمایید هر چند که در این فصول گردشگران و زائران به شهر مشهد بیشتر از سایر فصول ها می باشد؛ اما اگر به دنبال سفری مقرون به صرفه هستید و می خواهید هزینه پایینی را در این سفر متقبل شوید می توانید فصول پاییز و زمستان را برگزینید هم چنین در فصول سرد از شدت گردشگران و ورود مسافران به این شهر کاسته می شود و شما می توانید به راحتی و بدون ازدحام و شلوغی به زیارت پرداخته و از تمامی دیدنی های مشهد بازدید کنید.

تور لحظه آخری مشهد

قیمت تور مشهد

قیمت تور مشهد با توجه به عوامل بسیاری متغیر می باشد که در مورد عوامل موثر در این مورد در بخش های بعدی به صورت کامل و مجزا برای شما توضیحاتی ارائه داده ایم. در حالت کلی می توان گفت که قیمت تور مشهد با توجه به امکانات و خدمات ارائه شده در آن بسیار مناسب و معقول بوده و با بودجه شما سازگاری خواهد داشت. شما می توانید با توجه به زمان اوقات فراغت خود و بودجه در نظر گرفته شده یکی از پکیج های تور مشهد را رزرو نمایید.

نحوه محاسبه تور مشهد

قیمت تور مشهد را بدین شکل محاسبه می کنند که هزینه سفر کودکان زیر دوسال رایگان بوده و کودکان بین 2 الی 4 سال نیم بها حساب می شود و افراد 4 به بالا به صورت تمام بهار محاسبه خواهد گردید چرا که برای افراد 4 سال به بالا هزینه حمل و نقل و خورد و خوراک و هم چنین هزینه اقامتگاه حساب می شود به همین دلیل در هنگام رزرو تور مشهد از تمام اعضایی که در این تور شرکت خواهند کرد کارت شناسایی دریافت خواهند کرد و در صورت وجود مغایرت اجازه سفر به افراد داده نخواهد شد.

عوامل موثر در تور مشهد

از عوامل موثر در تعیین قیمت تور مشهد می توانیم به موارد زیر اشاره ای داشته باشیم:

  • رزرو هتل نوع هتل و امکانات ارائه شده در هتل مورد اقامت
  • رستورانی که وعده های غذایی در آن صرف خواهد شد.
  • نوع پرواز
  • مدت زمانی که قرار است در شهر سپری شود
  • جاذبه های که قرار است مورد بازدید واقع شود.
  • مقدار مسافتی که با شهر مشهد دارید که به طبع هر چقدر این فاصله بیشتر شود قیمت تور بیشتر خواهد شد.

اماکن مذهبی در سفر با تور مشهد

سفر با تور مشهد برای بسیاری از افراد اهداف مختلفی در پیش خواهد داشت که یکی از مهمترین آنها سفر به مکان های مذهبی این شهر توریستی می باشد. در مشهد چندین مکان مذهبی وجود دارند که یکی از مهمترین و در عین حال اصلی ترین آنها حرم امام رضا علیه السلام می باشد که خود به بخش های مختلفی تقسیم شده است. بسیاری از زائرین از نقاط مختلف کشور و دنیا برای زیارت این حرم مطهر به مشهد سفر می کنند. مسجد گوهرشاد نیز یکی دیگر از اماکن مذهبی در این شهر شناخته می شود.

آرامگاه سید ناصر و یاسر نیز از دیگر اماکن محسوب می شوند که در نوبه خود برای بسیاری از افراد دارای اهمیت مذهبی می باشند. یکی دیگر از اماکن مذهبی مشهد که در سفر با تور این شهر می توانید به آن مراجعه کنید آرامگاه خواجه ربیع است تاریخچه ساخت آن مربوط به زمان صفویان می باشد. آرامگاه خواجه اباصلت هروی و همچنین گنبد خشتی نیز از دیگر اماکن مذهبی شناخته شده در این شهر محسوب می شوند که در سفر با تور مشهد بسیاری از افراد به زیارت آنها می روند. در دو بخش بعدی به معرفی دو مورد از این امکان خواهیم پرداخت.

زیارت مسجد گوهرشاد در سفر با تور مشهد

همانطور که در بخش قبلی عنوان کردیم از اماکن مذهبی که در سفر با تور مشهد می توانید به آن مراجعه کنید مسجد گوهرشاد می باشد. این مسجد تاریخی که در قسمت جنوبی حرم مطهر امام رضا واقع شده است به نوبه خود دارای معماری اصیل ایرانی و اسلامی است که در کاشی کاری های منحصر به فرد آن می توان این معماری را به خوبی مشاهده نمود. از مهمترین ویژگی های این مکان زیارتی ایوان هایی است که در آن به چشم می خورند.

چهار ایوان در این مسجد بنا شده است که باعث تعجب بسیاری از بازدیدکنندگان عزیز می گردد. از ویژگی های این مسجد که در سال 88 تاسیس شده است می توان به تردد بسیار زائران به آن اشاره کرد. همجوار بودن مسجد گوهرشاد کنار حرم مطهر باعث شده بسیاری از افراد از این مسجد نیز در کنار بارگاه امام رضا علیه السلام دیدن کنند. در سال 1084 هجری قمری این مسجد تاریخی با سوانح طبیعی همچون زلزله مواجه شد که در آن سال ها با خسارت های بسیاری روبرو گردید. 9400 متر مربع زیر بنای مسجد گوهرشاد می باشد که در سفر با تور مشهد می توانید از هفت شبستان آن نیز دیدن کنید.

تور مشهد با هواپیما


گنبد خشتی در لیست امکان مذهبی تور مشهد

در سفر با تور مشهد در کنار زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) و مسجد گوهرشاد می توانید به یکی دیگر از مکان های تاریخی و در عین حال مذهبی این شهر نیز مراجعه کنید. این مکان که آرامگاه یکی از نوادگان امام موسی بن جعفر می باشد دارای نمای گنبدی شکلی است که در ساخت گنبد آن از خشت استفاده شده است. این آرامگاه مربوط به سلطان غیاث الدین محمد می باشد که یکی از سادات شناخته شده مشهد در قرون مختلف محسوب می شد.

از مهمترین ویژگی های این گنبد می توان به مرمت آن در دوران قاجاریه اشاره کرد. یادآور شویم که مکان نام برده شده دارای دو بخش با معماری منحصر به فردی است که به زیر گنبد و بخش ورودی تقسیم شده اند. گنبد خشتی در سال ۱۳۴۵ به عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده که این موضوع باعث جذب بیشتر توریست به این منطقه برای دیدن گنبد خشتی شکل آن شده است. در اطراف کوچه سیاه آب و همچنین در نزدیکی خیابان طبرسی می توانید این گنبد خشتی را در سفر با تور مشهد مشاهده کنید و از معماری بی نظیر آن لذت ببرید.

قیمت بلیط هولپیما خارجی|رزرو هتل خارجیتور داخلی, شهر های جذاب گردشگری, جاذبه های گردشگری,تور مسافرتی مشهد,...
ما را در سایت قیمت بلیط هولپیما خارجی|رزرو هتل خارجی دنبال می کنید

نویسنده : domestictours بازدید : 244 تاريخ : دوشنبه 4 شهريور 1398 ساعت: 17:54